My heart is refusing me


Loreen är verkligen en fantastisk sångerska! Har den här låten på repet just nu medan jag håller på med både det ena och det andra. Tänkte att jag skulle börja slänga in lite musiktips igen när jag hittar nån bra. Just nu går jag fortfarande och väntar på att jag måste gå till skolan. Det kommer ju däremot inte hända än på ett tag så det är ganska jobbigt. Igår satt jag och kollade på Prison Break i stort sätt hela dagen. På kvällen tog jag en tripp till gymmet och boxade lite. Älskar att sitta hemma på loven men de dagar som är kvar ska jag nog försöka hitta på något :) Ska baka lite innan lovet är slut också.

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - a mama's story

sv: Tack :) Visst var det en gitarr :) kram

2012-04-13 @ 14:55:20
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0