Vem kan slå det??


Saknar dig <3
Jag hade tänkt skriva för läääänge sedan men tiden bara flög iväg :P Jag har ju som sagt dragit på mig en förkylning så jag sitter och nyser stup i kvarten. Det är väll inte så kul men jag hoppas på att bli frisk under helgen.

Skolan rullade på som vanligt. Vi fick våra första läroböcker och de väger lika mycket som datorn!! Innan lunchen tog jag porträttfoto och jag tror att det blev bra, fick titta lite snabbt. Till lunch fick vi pizza och äppelpaj med vaniljsås! Hur ofta får man det i skolan liksom?? :O Däremot var det inte världens godaste vaniljsås men bara tanken är ju vrickad :P

Jag spelade in en kortis cover idag även fast jag är förkyld. Tänkte att det kan vara roligt att hör hur jag låter då :P Vi får se om jag orkar lägga upp en ikväll annars blir det imorron.

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0