Väsby mot våld allFair cup



Foto: Jag

Gick upp kl.8 i morse för att ta cykeln till Bippen och jobba. Väsby mot våld hade en fotbollsturnering som jag lovat att jag skulle fota, tror att jag kom hem vid 6. Jag har alltså varit ute hela dagen i värmen på en stekande het fotbollsplan med skitjobbig träningsverk! Det var jätteroligt och alla va jätteduktiga men jag önskar att jag hade kunnat på sova lite mer under natten :P Det blev iallafall skitmånga bilder och när jag kom hem så var det bara att sortera dem och sedan gå över och lämna dem dit de skulle. Dagens yngsta och tuffaste spelare var helt klart killen här ovanför! Så himla söt! :D

Vad har ni gjort idag??
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0