Var är duuuuu??


Idag är jag jävligt taggad på att träna men som vanligt så går det inte att få tag i Stefani :( Jag hittade en text som gjorde mig väldigt inspirerad till att faktiskt ta tag i träningen ordentligt nu. Det kanske till och med blir så att jag går ut och springer en vända innan TT och Idol ikväll om jag inte får tag i henne :P Det är lika bra att göra något när man väl känner att man vill :P

Jag har i stort sätt levt på onyttigheter de senaste helgerna. Eftersom att det är så många i min släkt som fyller år i agusti-september så har det varit kalas hela helgerna. Igår skippade vi middagen för att vi hade varit och fikat hos mina kusiner så det ända vettiga jag åt då var 2 mackor till frukost :P Det är inte bra att käka så mycket godsaker och jag vill heller inte göra det men det är ju så gott :P Jag ska iallafall ta tag i det så snart som möjligt haha

Idag har vi också varit på kalas. Mamma väckte mig 45 minuter innan vi skulle gå med anledningen att hon glömde väcka mig... Men, men så blir det ibland. Nu ska jag städa lite i mitt rum och sedan ska jag göra läxor :(

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Stefani

Du kanske skulle kunna dela med dig av den texten, inspiration sökes här med! :P

2011-09-19 @ 09:38:44
URL: http://stefanisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0