Väntar

2 personer i väntan på bussen

Man: "fan vad snygg bak du har!"
Kvinna: "tycker du?"
Man: "Jaa, vart har du fått den ifrån??"
Kvinna: "jag vet inte, du får fråga min mamma. Hahaha"

Intressant konversation! Eller inte :P Jag väntar som sagt på bussen så jag passat på att mobilblogga lite. Eller egentligen väntar jag inte på bussen längre, Molly ringde och bjöd mig på McDonnalds så de ska hämta mig istället. Det var superlänge sedan jag träffade dem så jag kunde inte riktigt säga nej den här gången. Hon har ring förut och frågat om jag kunnat komma och hälsa på men det har varit så mycket med skolan så jag har inte haft tid. Idag skulle jag också plugga men jag tänkte att om jag skippar allt det onödiga jag gör på datorn så kan jag få träffa mina älsklingar en stund :) En rätt bra deal med mig själv och jag får säga det ;)

Vad gör ni idag?? Kan äntligen mobilblogga!!

Hare gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0