Vad är det för mening med vispgrädde som inte går att vispa??


Blev väckt tidgit idag eftersom att jag struntade i att städa mitt rum igår och vi skulle få gäster idag. Jag blev iallafall klar i tid och jag har göra klart tårtan även fast det var lite strul med grädden. Vad är det för mening men vispgrädde om den inte går att vispa :S Till slut så fungerade det i alla fall och tårtan blev superfin :) Släkten som skulle komma idag kom vid 1 och vi fikade och snackade mycket. Imorron när andra halvan av släkten har varit här ska ni få se vad jag fått :) De stannade inte så länge och nu sitter jag i min fotölj för en gångs skull. Man får passa på medan sängen är bäddad.

Har inga mer speciella planer för dagen. Funderar på att njuta av att det faktiskt är "fest" och äta lite godis innan allvaret börjar på riktigt :P Det är nämligen dags att köpa gymkort nu i veckan som kommer så då ska vi bli lite sundare, eller hur Stefani?! :D

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Stefani

Jajamän! ;) Tittade på "hur många smultron finns det i världen" och har fått Jajamän på huvudet :P

2011-09-10 @ 19:08:40
URL: http://stefanisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0