Shakespeare


Idag har det hänt mycket! Istället för att vi hade en tråkig fokustidslektion ocm vanligt så kom det en teater från england till vår skola som hette "The big wheel" eller nått liknande. De körde en teater med oss som handlade om Shakespeare och nu kanske ni tänker "vadå med oss?". Det var faktiskt så att hälften av teatern bestod av att vi elever skulle vara med och spela. Det var skitkul att titta på men jag är glad att jag slapp vara med i teatern :P

Efter skolan följde jag med Amanda till henne och försökte blogga med nya blogg.se appen men det funkade inte -.- Jag följde sedan med Amanda och lekte assistent när hon skulle fota två tjejer. De bilderna jag såg blev skitfina så det ska bli kul att se resultatet. Vi höll på i kanske två timmar så när vi var klara var det både kallt och mörkt.

Jag missade därför True Talent och det har inte kommit upp på hemsidan än så jag kan inte titta på det -.- Jag får göra det imorron helt enkelt.

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0