Många olika låtar


Josse
Foto: Jag

Denna bild var det jag tog som fotoläxa igårkväll. :)

Idag var det skola som vanligt och det finns inte så mycket att säga om den mer än att maten var god. Slutade sent, åt pannkakor till middag (MUMS!) och sedan tog jag bussen till sånglektionen. Har sjungt på "Some people" i några veckor nu och idag röstade jag ner "Try sleeping with a broken heart" så jag fick "Breakaway" istället. Det gick väldigt bra idag även fast jag känner att jag håller på att dra på mig en förkylning eller nått.

Imorron har vi skolfoto i trappan xD Pinsamt ställe att ha det på eftersom att alla går förbi och tittar. Efter skolan drar jag och Stefani till gymmet och kör gärnet! Sen blir det mer plugg.

Nu ska jag titta på True Talent och läsa min svenskabok. Kom på att jag ska föreslå "Thats the way it is" för min sånglärare :P Kommer inte på något mer nu.

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0