Lika eller olika?


HAHAHAHAHA dör för den här bilden!! Ser ni någon likhet eller??

Har suttit och redigerat en massa kretabilder till mamma som hon ska ha till ett bildspel. Kom på att jag hade två kameror med dit så jag var tvungen att kolla igenom de andra bilderna också. Hittade de här två som jag tog när vi gick till bussen för att åka hem från stranden Elafonissi. Kunde inte låta bli att tänka på Stefanis pappa när jag såg den här bilden på min pappa :P

Höll på att somna för ett tag sedan, är verkligen supertrött och då va inte äns klockan nio. Det är jobbigt att vara förkyld helt enkelt ;) Men tillbaka till ämnet, vad tycker ni om bilden? Jag tycker inte att vi är speciellt lika i alla fall. Det som är mest likt är att vi har glasögon båda två :P

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0