Kedja


Foto: Jag

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Den ända skillnaden var att vi inte hade någon tyska för läraren var sjuk. Maten var inte så där jättegod idag plus att den var stark så det var inget för mig. Jag hade min första sånglektion för den här terminen idag och det gick bra. Jag har saknat det jättemycket även fast jag själv inte visste om det :P Ikväll blir det även första körlektionen eftersom att jag ska börja på det :D Däremot kommer jag inte kunna vara med så mycket eftersom att jag ska på Tiokamp... Det är sista året för mig och jag har varit med alla andra gånger så då kan jag ju lika gärna vara med det här året också så att jag får en guldmedalj :P

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0