Instagram räddar min dag


Tagen med Iphone appen Instagram (tettzor)

Jag hade kommit på en jättebra början på detta inlägg men jag glömde bort det :P Idag var det iallafall skolfoto i gröna trappan. Det var ingen struktur alls på hur man skulle så utan vi står i en klunga alla 32 från klassen. Imorron är det porträtt som gäller, elelr som maria säger "forträtt" :P

Stefani och jag drog direkt till gymmet efter skolan. Jag har dragit på mig en förkylning så det var extra jobbig idag. Vi körde inte så mycket kondition idag utan fokuserade mer på styrka. Jag blev egentligen inte speciellt trött men man får inte ta ut sig för mycket :P

Nu sitter jag och läser i min svenska bok men jag ska snart sluta med det. Måste skriva en läslogg om miljön i boken tills imorron så det blir inte så mycket blogg. Helgen däremot är den första på länge då jag inte ha något speciellt planerat så förhoppningsvis kan jag skriva ikapp lite ;)

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Åhh tack så hemskt mycket! :D

2011-09-23 @ 11:40:37
URL: http://rozzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0