Foto A


Igår var det skola som vanlig. Det ända nya var att vi tittade på en långtråkig film innan vi slutade :P Vi hade bestämt att vi skulle fota lite efter skolan men eftersom att det va lite kallt och Amanda skulle jobba så blev det ändrade planer. Jag och Stefani gick därför hem till henne och snackade en massa på vägen. Vi gjorde potatisbullar till middag och sen spelade jag lite gitarr för henne innan det var dags att titta på Idol. Jag har tänkt att jag ska köra ett print-screan inlägg från de program jag har varit med på :)

Idag var det första riktiga fotolektionen i skolan och vi fick i uppgift att fota två liknelser. Jag fotade det som ni kan se på bilden. Någon som kan gissa vad liknelsen är? Efter skolan tog jag bussen hem och käkade innan det var dags att åka tillbaka till skolan för att ha en gitarrlektion. Btw så kom jag hem sist... På gitarrlektionen så skrev vi en text, fick ackord till den och sedan skulle vi framföra den. Här är texten:
I am starving,
I'm in love.
I am tired,
Like a duve.
Super duper bra, eller inte... Jag har nyss kollat klart på True Talent, blev lite irriterad på att det slutade mitt i programmet :P Jag ska äta lite fruktsallad innan sängen vilket är snart.

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Agnes

sv; ja det var lite tråkigt :(

2011-09-07 @ 22:28:41
URL: http://mattesflickkka.blogg.se/
Postat av: Sandra T ♫♪

låter kul :D

2011-09-08 @ 16:42:53
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0