Dyptik


Foto: Jag

Det är lite dålig uppdatering här på bloggen för tillfället och det beror helt enkelt på att jag har pluggat och haft bättre saker för mig :P

Gjorde nyss klart min foto läxa och Josse fick leka modell. Den bilden får ni däremot inte se idag :P Bilden ovan är en som jag tog i förbifarten medan jag fotade den riktiga. Uppgiften var att ta två dyptikbilder, alltså två bilder som hör ihop och berättar något. Tyckte att min säng såg så mysig ut så jag var tvungen att göra en bild av den också :P

Idag var det skola som vanligt och sedan drog jag och Stefani till gymmet! :D Som jag har längtat! Vi tränade kondition ett bra tag, tror att jag körde runt 5 km totalt. Sen gick vi till styrkedelen av gymmet och provade på like olika saker. Det var skitkul och skitjobbigt så jag hoppas att jag har träningsvärk imorron :P Jag kände mig lite extra fin i mina nya träningsbyxor som jag köpte igår :D

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0