17 år idag!!! :D


Idag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag!! :D

För er som inte vet det så blir jag 17 år :O Tiden har gått så otroligt fort det senaste åren och det känns som att det finns massor med saker som jag ännu inte hunnit göra! Jag är inte helt hundra på att jag gillar det här med att bli äldre för det innebär så många saker som jag inte är säker på ännu. Om jag fick välja så skulle jag stanna kvar i den här åldern ett tag till och uppleva det som jag inte hunnit med innan jag går vidare. Tänk att det bara är ett år kvar tills jag blir myndig! Bara det innebär en massa saker som jag inte har en aning om ifall jag kommer klara av att hantera men jag antar att om jag fortsätter att utvecklas i samma takt som jag gjort det senaste året så kommer jag klara det galant! Det är helt sjukt hur mycket som har hänt med min personlighet sedan jag började gymnasiet och det är tack vare mina underbara vänner! Älskar er jättemycket även fast jag suger på att berätta det och ni ska veta att ni har hjälpt mig så otroligt mycket! Ni kommer alltid vara en del av mig eftersom att ni har hjälpt mig att bli mitt riktiga jag! :D <3

Även fast det är min födelsedag så kommer jag inte undan skolan tyvärr :P Jag har däremot inte en så jättelång dag vilket är skönt. Mamma och pappa föreslog igårkväll att vi skulle gå ut och käka. Det kanske inte låter så speciellt men det är det för mig eftersom att vi nästan aldrig går ut och gör något hela familjen tillsammans :) Jag tror därför att det kommer bli en superbra födelsedag och ni får inte glömma att kika efter den nya covern som kommer upp innan klockan sex :D Nu när jag tänker efter så är det en väldigt bra låt att lägga upp en dag som denna eftersom att jag faktiskt känner mig "oförstörbar" för tillfället ;)

En massa kärlek till er underbara människor där ute som på ett eller annat sätt är en del av mig! Ta åt er säger jag bara ;) <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Graaaaattis Therese! :D <3

2011-09-09 @ 09:16:31
URL: http://amandakuren.blogg.se/
Postat av: My Vestlund

Grattis sötis!

2011-09-12 @ 21:26:44
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0