Vilken är din favorit?




Vilken är din favorit?
Jag behöver lite hjälp av er! Jag har som fotoläxa att ta en bild som innehåller både liv och död och då valde jag en penna. Jag kan däremot inte bestämma mig vilken av bilderna jag ska välja. Min favorit är den stora men jag vill veta vad ni tycker. Klicka på de små bilderna för att se dem lite större. Den största skillnaden är redigeringen och ljuset, motivet är samma fast taget ur olika vinklar. K
ommentera och åt mig veta vilken som är din favorit!

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Jättekul idé! Marwin och jag tycker bäst om 3:an av de små. Lycka till! Kram

2011-10-16 @ 18:17:26
Postat av: Stefani

Jag tycker den största bilden var riktigt cool! ;)

2011-10-17 @ 09:26:21
URL: http://stefanisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0