Torsdag


Stefani
Foto: Jag

Har svårt att tro att det var i morse jag förberedde den här bilden! Hade tänkt blogga då men sen gick tiden för snabbt så jag hann inte :P Den här dagen har iallafall varit väldigt lång! Det beror troligtvis på att vi sitter i samma klassrum hela dagen. Om man bortser från lunchen så sitter vi på samma stol nästan exakt hela dagen och det blir lite jobbigt. Det är nästan så att vi har börjat få bestämda platser eftersom att alla sätter sig på samma ställe hela tiden :P Höjdpunkten på dagen var när vi fick pannkakor till lunch! :D Mmmh vad gott det var!

Efter skolan hade jag gitarr och Ingemar frågade om jag ville leka modell för kommunen! Jag tror att det var kommunen iallafall. De skulle komma och fota någon som sjunger i studion. Vad de ska göra med bilderna vet jag inte men har jag tur så blir det lite reklam för mig :D Sen tyckte även Ingemar att det skulle vara kul att spela in några riktiga demo låtar! :D Så det ska vi göra när studion är igång helt!

Eftersom att det är torsdag så var det även träning som stod på schemat! Vi körde lite mer kondition idag och sedan körde vi lite mage och rygg. Stefani hittade några snygga killar som hon kunde dreggla lite över medan vi tränade för fullt. Kännde även att vi hade deras blickar på oss ett tag :P

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0