Today

Det får bli lite mobilblogging idag istället för att göra det på datorn. Jag har nämligen inga bilder fixade och jag orkar inte fixa några heller :P

Idag hade jag sovmorgon men blev självklart väckt en halvtimme innan jag skulle upp... Däremot var det en helt okej anledning om det hade varit nödvändigt vilket det inte var i det här fallet. Jag har också haft ont i nacken hela dagen så jag måste ha sovit lite konstigt :P

Skolan var inget speciellt och maten var för en gång skull inte god. Som tur var så var jag inte hungrig :P Efter skolan var det solosång och jag ha en lite överraskning som kommer upp imorgon. På kvällen var det ju även kör och den gick lite segare än vanligt. När jag kom hem var det en äcklig röd korv som serverades och jag säger bara det: jag tänker inte äta det igen!

Nu ska jag sova så jag orkar träna imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0