Stressigt värre!

Sitter och väntar på att min gitarrlektion ska börja. Idag har jag bokstavligt talat suttit en en och samma stol hela dagen! Efter gitarrlektionen ska jag till gymmet med Stefani och sedan blir det hem och plugga svenska -.- Konstigt nog är det bara i svenska vi har mycket plugg :S

Livet rullar på som vanligt och det finns inte så mycket att berätta som är roligt. Imorgon däremot ska jag, Amanda och Stefani in till stan och fota "idol"-bilder på mig eller vad man nu kan kalla det :P Jag ska ha med mig gitarren och vi har hittat en ascool plats så vi får hoppas att det blir bra bilder :) Jag kommer i alla fall lägga upp de på min fbsida och sen får vi se om Stefani vill göra några ändringar i bloggen också ;)


Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: hehe nee tror inte det, är för ett annat syfte :) vet du någon bra rätt modern låt men samtidigt inte en låt som alla redan har sjungit tusen gånger haha? :)

2011-10-13 @ 17:54:57
URL: http://rozzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0