Rainbow


Lekte lite i photoshop för några dagar sedan :P

Har nyss kikat igenom bilderna jag tog igår och det blev inte så jättemånga. Det var iallafall skitkul att se allt live!

Vad har ni gjort hela dagen då? Jag har sovit och ätit choklad :P Jag har ingen aning om vad jag vill göra resten av dagen, känner mig väldigt lat. Dessutom har jag träningsvärk från igår vilket är mitt eget fel. Jag valde själv att vara med på Susannes aerobicpass så nu kan jag inte gå :P

Om det är någon som har lust att bli fotad till min fotoläxa så är det bara att hojta till, annars kör jag på syrran som vanligt :P

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: stylebylinnea

snygg bild!

2011-10-08 @ 00:49:43
URL: http://stylebylinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0