En ängel i dimman



Mormor kom över med en tidning som jag va med i. Det är ifrån är jag sjöng på invigningen av skolan om bara var för företag. Tidningen var även den bara för företag så därför fick inte jag den. Jag tyckte iallafall att det var en kul grej så jag tänkte att jag skulle visa den för er :) En av mormors vänner sa redan då att han trodde att det skulle komma med i tidningen och att jag såg ut som en ängel i himlen :P

Idag har jag hunnit med ett litet träningspass och nu ska jag snart ner och laga mat. Ska försöka göra en köttfärspaj och hur det går får vi se helt enkelt. Jag har aldrig gjort det förut så vi får hoppas på det bästa ;)

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0