Arriva


Sitter och lägger över alla mina bilder på våran portala hårddisk just nu och det kommer ta ett tag kan jag säga!

I skolan gjorde vi inget speciellt, vi fick sluta tidigare vilket var bra :D Som ni kanske vet så har det spöregnat hela dagen så när jag och Stefani skulle till gymmet så blev vi rätt så blöta. Vi tog även fel på tiden så vi tog bussen som går åt fel håll i stället och satt därför på bussen i nästan 1 timme :P Som tur var så hade vi lite att snacka om så det blev inte tråkigt.

Fick hem skolkatalogen idag! Älskar att alla sitter/står som muppar i våran gröna trappa + att det är väldigt stor variation på antalet elever i klasserna. Jag blev i alla fall bra så jag är nöjd :P

Jag är på bra humör idag och imorron är det onsdag! Det betyder att jag ska sitta barnvakt till mina älsklingar och så ska vi äta pankakor :D Mums! Jag ska passa på att plugga lite nu också medan humöret är på topp. Jag har nämligen Matte C prov imorron men det blir nog inga problem. Däremot ska jag titta på TT innan jag gör nått annat :)

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0