Världen är full av överraskningar!


Testade att redigera lite annorlunda
Foto: Josse

Jag är riktigt förvånad just nu! Mamma fick blommor av pappa för att hon har namnsdag idag. Det har aldrig hänt förut, i alla fall inte så långt jag kan minnas. Inte blomman på bilden som tur är haha!

Idag ringde en tjej som ville att jag skulle komma på arbetsintervju. Fatta att jag blev förvånad! Jag hade helt glömt bort att jag lämnat in mitt cv men det var en bra överraskning :) Jag har gått runt och tjatat på att jag inte har något jobb i snart ett år skulle jag gissa. Plötsligt händer det! :D

Vi håller på att julpynta hela huset just nu och jag kan säga att det är väldigt rött! Det känns inte alls som samma ställe på julen. Bäst blir det när julgranen och julbaket kommer igång :)

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0