The summer went by to fast


Jag
Foto: Mickan

Helgen har gått väldigt snabbt! I fredags käkade jag och Stefani kebab medan vi kollade på 2 skräckfilmer. Den första var jättedålig och bara en massa blod. Den andra var jättebra och ganska läskig. Det roligaste var att Stefani somnade så varje gång jag hoppade till eller tyckte att det var läskigt så vaknade hon :P Igår gjorde jag absolut ingenting mer än att äta en massa godis och chips. Jag och Josse kollade också på "Rosa the movie" haha. Idag har vi haft släkten här. Ena halvan mitt på dagen och andra halvan nu på kvällen. Mellan det han jag med en sväng till gymmet med Stefani. Vi provade på att köra ett spinningpass och inte nog med att det var första gången så var det även ett medelpass. Det var sjukt jobbigt och jag tycker inte äns om att cykla :P

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: twoolssonsisters

SV: Tack så hemskt mycket!:D Blir så glad att läsa din kommentar!! Du får hålla utkik efter min singel som jag förhoppningsvis kommer att släppa inom en till två veckor!;D Ha de gött!//Sofia"Effie"

2011-11-15 @ 11:22:47
URL: http://www.twoolssonsisters.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0