Stefani #2


Stefani
Foto: Jag

Igår var jag igång hela dagen. Jag kom inte hem fören halv 10 på kvällen och då var det bara att äta middag och sedan gå och lägga sig. Som vanligt hade jag sånglektion och kör. Mellan det gick jag till Amanda och tittade på en film och åt kärleksmums och drömmar. Det var riktigt smarrigt! Jag var tvungen att gå tidigare från kören för jag skulle på handledarutbildning. Jag fick dessutom mitt körkortstillstång igår så nu är det bara att köra för min del! :D Däremot har inte pappa fått sitt handledartillstånd så vi kan inte börja köra än.

Internet hemma funkar fortfarande inte. Förhoppningsvis börjar det funka under veckan! Idag ska jag träna efter skolan och sedan blir det plugg hela kvällen. Det är inte så roligt att plugga hela tiden men sånt är livet!

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0