Övningskör!

Idag har jag stått och sålt lotter hela dagen på Lions julmarknad i Centrum. Åt risgrynsgröt och lussebulle till frukost och det var nog det godaste jag har käkat till frukost på länge! Eftersom att jag stått där hela dagen är jag ganska trött nu så jag ska snart gå och lägga mig :)

I lördags morse åkte jag och pappa ut och övningskörde! Det var skit kul och jag måste säga att jag var ganska duktig! Vi körde bara på en parkering men det var jättekul! Fick stanna vid ett övergångsställe en gång och så backade jag in i en parkeringsruta jättefint. Efter ett tag kom det 3 bilar till som körde på samma parkering så det jag lärde mig bäst var att använda blinkersen :P Bara det tycker jag är roligt haha!


Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

hihi.. godnattt! :D hoppas du haft en underbar helg!

2011-11-28 @ 00:53:12
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0