Musik

Sitter och väntar på att min gitarrlektion ska börja så jag passar på att mobilblogga lite. Det är och har varit väldigt mycket i skolan nu den senaste tiden och det är anledningen till varför jag inte har bloggat så mycket. Jag har tappat intresset helt enkelt. Däremot betyder inte det jag jag ska sluta utan ni får bara vänja er vid att det inte blir så ofta.

Efter gitarren idag är det skolkör så jag kommer hem rätt så sent. Idag är faktiskt första dagen på länge då jag inte behöver plugga tills imorgon! Däremot är det skitmycket till nästa vecka så det kan hända att jag pluggar lite iallafall. Annars ska jag bara läsa mina böcker och kanske, om ni har tur, blogga lite till. Ni kan behöva en update !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0