Free, but only for a little while


Arkivbild gammal foto A läxa
Ligger i sängen och lyssnar på musik. Tittade nyss på några True Talent avsnitt som jag hade missat. Det var länge sedan jag hade tid att slappna av på det här sättet om vi snakcar skoldagar. Jag har inte gjort något vettigt alls :P

I tisdags gymmade jag som vanligt och igår tog jag en sväng till Nettan och hälsade på henne. Idag blev det ingen träning utan den flyttades till helgen. Imorgon är det fredag och det ska bli riktigt skönt. Min syrra ska ha tjejmiddag så jag drar till Stefani och tittar på skräckisar. Funderar på om jag ska köpa med mig lite chocklad för jag är otroligt sugen på det, vilket jag i och för sig har varit hela veckan :P Jag skulle kunna dö för chocklad! Så gott är det haha.

Känner att det här inlägget blev ganska värdelöst och inte sammanhängande någon stans. På tal om ingenting så fick jag några pengarrör av farmor som jag tror att jag ska fylla på nu. Ni vet sånna där pappersrör som man fyller med mynt och sedan lämnar in på banken. Jag har otroligt mycket enkronor... (det blir man tyvär inte så rik på)

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0