Awesome helg! <3

Här kommer en genomgång av min as sköna helg med de bästa! :D

Fredag:
Gick till skolan som vanligt och sen när vi slutade åkte jag hem och städade. Mitt rum såg ut som ett bombnedslag så det var bra att jag fick det gjort. Pappa och jag köpte kinamat efter att jag förberett allt inför helgen. På kvällen följde jag med Anna på hennes kusins konsert och de va faktiskt riktigt bra! Hade inte min tid på spotify varit slut så hade jag letat reda på dem! Gilla dem på facebook vettja, Alternative High! Jag hade en riktigt rolig kväll och jag slocknade direkt när jag kom hem.

Lördag:
Dagen jag väntat på i flera år! Dagen började inte bra för jag försov mig typ en timme. Gick därför upp 5. Det roliga är att jag måste stängt av larmet i sömnen för det var helt avstängt och jag har inget minne av det ;) Pappa skjutsade mig och Stefani till stationen så vi hann iallafall. Vi var 5 tjejer som åkte varav 3 sökte. Vi kom dit 7 på morgonen och jag tycker att det gick hyfsat fort att stå i kö. Vi kom in vid 12.30 fast det hade gått mycket snabbare om vi inte varit tvungna att dansa och skrika för att filma till tvn. När vi kom in så fick vi fylla i en lapp med en massa jobbiga frågor på och även här va vi tvungna att skrika för att göra tv :P När det var våran tur så fick vi vänta utanför ett icke ljudisolerat rum. Jag blev sjukt nervös när man satt där och väntade. Sen fick jag iallafall gå in och träffa förjuryn. Jag tycker att jag gjorde mitt bästa men tydligen räckte inte det. Det ända de sa till mig var "tack Therese, det där var riktigt bra men vi kommer inte skicka vidare dig". Och de sa ungefär samma sak till de andra 2 tjejerna jag sökte med.

Vi stack därifrån ganska snabbt eftersom att vi va irriterade på att inte ha fått någon bättre anledning. Jag är ganska besviken men jag kommer över det! Vi gick iallafall runt i stan ett tag innan pappa hämtade mig och Stefani.

När jag kom hem så hoppade jag snabbt i duschen och sedan fixade jag mig för att åka till Anna på tjejmiddag. Det var riktigt roligt även fast jag var sjukt trött. Kom hem rätt så sent och då somnade jag riktigt snabbt.


Söndag:
Var tvungen att gå upp tidigt för att vara mig för att dela ut flyers. Stefani hjälpte mig så det gick ganska fort. Sen bestämde vi att vi skulle shoppa men ingen av oss köpte nått utan vi gick en prommenad istället. Vi hade riktigt mysigt på rullstensåsen och sen gick vi hem till Stefani. Only God knows vad som hände hos henne eftersom att hon inte vill att jag berättar ;) Pappa hämtade mig och så köpte vi pizza. Mamma kom hem från Italien så hon hade med sig lite presenter.


Det var min helg! Många olika saker som hände men det gör inget för det var sjukt kul :D Bästa helgen på länge även fast allt inte gick som jag hade tänkt mig ;)

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Angelica

SVAR: Superkul att du är med i dagens blogg, utser en vinnare i morgon och meddelar som vanligt då. Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll! KRAM

2011-05-09 @ 19:15:29
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Ida

Fin blogg, allt bra? :)

2011-05-09 @ 19:46:29
URL: http://idalundberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0