Namngivning!

Haft en bra dag?? Det har i alla fall jag! Var på min sysslings namngivning och träffade honom för första gången. Det var massor med folk jag aldrig sätt förut och god mat. Ni vet sånna här pajer men olika saker i. Vi köpte också Annikas nya skiva! :D Annika är min mammas kusin och hon sjunger.



När jag kom hem så var det dags för möte med VmV igen. Det börjar närma sig Peace & Safe så se till att vara där! Vi var inte där så länge och det känns nästan lite rörigt. Antagligen blir det bättre när alla väl är på plats och man inte kan göra något annat än det man ska. Nu har jag nyss suttit och ringt några tävlande vilket var lite jobbigt eftersom att jag inte är så bra på att prata med främmande folk. Jag har däremot blivit mycket bättre på det den senaste tiden så det är ett plus!

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0