Music Monday

Idag är det måndag igen och jag har inte fått reda på mitt matteprov medan alla andra har det... Det hände inget speciellt idag. Kören var inställd så det blir imorron istället :) Slutade ju tidigt idag som alla andra måndagar och jag har egentligen massor att göra men när jag väl bestämmer mig för att göra nått så har jag glömt vad som skulle göras. Nu ska jag i alla fall förbereda ett inlägg som kommer upp på lördag :) Juste! Köpte en bok idag för 10 kr :P "Mias hemlighet" heter den och är fortsättningen på "Gömda" och "Asyl". Måste dock läsa klart en annan bok innan jag kan börja på den.

Ikväll blir det träning och Zumba med Stefani :D That girl loves Zumba! haha

Metro on stage tävlingen slutar den 8 maj så ni som inte har röstat än, gör det är ni snälla! :)


Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0