Kom igen nu! :)

Vaknade i morse till regn som efter 5 minuter hade förvandlats till snöflingor större än femkronor! Det var inte så kul att gå till och från vilunda i det vädret. På musiken gjorde jag inte så mycket eftersom att jag redan vet vad jag ska göra som sista uppgift. Sen var det kör vilket var kul men vi var lite få idag. Jag och T spelade även lite för de som hade lektion efter kören för de hade bett Gunn om det.

Såg precis att vissa låtarna på Spotify blivit lila!? Antar att det betyder att jag inte kan lyssna på det fler gången den här månaden :( Nya spotify suger!

Ikväll ska jag plugga lite engelska eftersom att vi har första nationellaprovet imorron. Hoppas att det går bra! Borde inte var några problem. Fick reda på idag att jag fick 29 poäng på matteprovet vilket var gränsen till mvg men eftersom att jag inte fick en sol så kan jag inte få mvg så jag fick VG++....

Bara 5 dagar kvar att rösta!
Hare gött!


Kommentarer
Postat av: patricia

okej, jag ska kolla den :D



jag svarar på kommentarer :)

2011-05-03 @ 18:51:39
URL: http://lifeaspatricia.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

dagens blogg vinnarna uppe nu!

2011-05-03 @ 22:40:04
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0