Ja, du hörde rätt! :O

Idag har jag nästan inte varit hemma. Skola som vanligt på dagen och sen var det solosång. Agneta var inte där så jag hade en vikarie och hon var definivitivt bättre än den förra :P När jag kom hem så åkte jag och pappa till Ica för att handla mat. Pannkakor! :D Jag och Stefani bestämde oss för att strunta i gymmet idag och ta en cykeltur i stället. Det slutade dock med att vi åkte till centrum och jag SHOPPADE!!! :O Jag gör aldrig det men jag tyckte att det var dags för lite träningskläder och en magtröja. Visar bilder imorron när det är lite ljusare ute. Efter det tog vi i alla fall en ganska lång cykeltur runt halva väsby men det var värt det. As skönt att inte sitta hemma hela kvällen :)

Det var min dag :)
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0