Händelserik dag :)

Började 10.45 i morse för att titta på film. Vi snackar om andra och första världskringet så filmen vi fick se var "Pianisten". Den var faktiskt ganska bra! Jag slutade därför ganska tidigt så jag åkte hem och käkade innan jag var tvungen att åka tillbaka för att ha gitarrlektion. Fick "Scarborough Fair" i läxa så vi får se hur det går med det :) När jag kom hem igen så gick jag till Molly en stund innan vi åkte till Donken och köpte mat. Ni vet vad man säger: När mamma är borta dansar Tette på borden! Okej det säger man kanske inte men jag säger det ;) Fixade också en present till Anna som fyllde år i tisdags idag :D

Ska börja göra mig i ordning för min första fotbollstränging på 6 månader eller nått sånt. Kommer ju inte orka så mycket men man måste börja någon stans.

Bara några få dagar kvar nu!


Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Inez

Jeg blev röst nr 13!^^

2011-05-06 @ 08:39:28
URL: http://stuffbyinez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0