Förra fredagen ;)


Fick en bild av Stefani (inte Amanda...) så nu kan jag blogga igen :)

I Fredags efter att vi slutat så gick jag, Amanda och Maria till en äng för att fota lite. Egentligen var det bara Maria och Amanda som fotade då medan jag låg på en filt och solade ;) Efter ett tag gick jag och mötte Stefani och köpte en chipspåse som vi kunde dela på. Vi satt ett tag och bara snackade i solen innan vi började fota. Jag fick som vanligt agera modell men det gör inte så mycket så länge jag får se resultat :D Vi gick in i en lite skog och på något sätt så hade vi lyckats lägga våra saker på ett myrbo så när vi kom tillbaka så kryllade det av myror. Vi  hade det jättemysigt i solen. Det var jättelänge sen jag bara var ute och umgicks med folk på det sättet så det var kul :D

När jag kom hem köpte jag och pappa mat och det kryllade av folk där. Gick till farmor och bakade bullar inför Peace & Safe och de blev jättegoda. Som tur var så fick jag behålla alla eftersom att de inte gick åt så nu har vi fullt med bullar här hemma :D

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0