En tur i skogen

Vaknade ganska tidigt i morse för att åka ner till ica och lämna flyers till några. Efter det skulle mamma och syrran shoppa så jag följde med. Till min stora förvåning köpte jag faktiskt lite gott och blandat. Använde ett presentkort och jag fick år 2006 :P Trodde att den hade gått ut med så var det inte. När vi kom hem ville Josse gå ut och fota lite så det gjorde vi.
 

Nu ska jag snart käka. Lägger upp bilder på det jag har köpt de senaste dagarna ikväll om ni har tur ;)

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Veckans blogg är nu avslutad, kolla om du vann! Om inte? Var med igen! :D Kram

2011-05-15 @ 20:01:05
URL: http://czheng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0