Choklad!

Igår efter skolan följde jag med Stefani hem till henne. Blev kvar där hela kvällen och det var väldigt trevligt :) Vi var tvungna att cykla och hämta hennes syrra i spöregnet och på något sätt så blev vi inte så blöta. Vi gjorde potatisbullar till middag och sen kollade vi på film. "I rymden finns inga känslor" och "Allt för min syster". Jag fick lite choklad av Stefani så nu sitter jag och tjockar i mig allt :P Det roligaste var nog när hennes syrra somnade för det tog typ 1 minut eller nått. Jag pratade med henne och nästa sekund så sov hon ;)


Foto: Amanda

Idag har jag städat och jag är inte klar än. Behöver åka till centrum och köpa nått till mamma eftersom att det är morsdag imorron. Vi får se hur det blir med det. Jag måste också plugga lite men jag orkar verkligen inte..

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: EMMAS

fin bild :d

2011-05-29 @ 15:57:17
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0