1 Maj

Idag är det söndag vilket betyder att skolan börjar imorron, engelska nationella på onsdag och en galen helg väntar. Har sett fram emot helgen jättelänge nu så det är helt crazy att det bara är en vecka kvar nu! Jag har inget planerat för idag så vi får se vad som händer helt enkelt.

Från och med idag så ska jag inte äta godis och allt sånnt om det inte är så att det är absolut nödvändigt. Hoppas kunna klara det men det är inte helt säkert att jag gör det. Hade tänkt börja med träningen ordentligt den här veckan som kommer. Måndagar blir det dans med S och sen så ska jag dra igång med fotbollen också även fast jag inte har spelat sen i höstas :P



Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0