Vår!!! <3

Vaknade i morse av att mamma kom in i mitt rum och sa att solen sken och att hon hade bakat bröd!? Haha det har nog aldrig hänt förut men någon gång måste väll vara den första. Efter att jag hade käkat och så fixade jag mig samtidigt som jag städade lite. Nån gång på eftermiddagen gick vi till Farmor och käkade hemmagjorda semlor :) Det var riktigt skönt ute så jag tog min nya vårjacka som jag köpte i höstas. Hade det inte blåst så kallt så hade det varit allderles perfekt väder. Jag fick ett linne av Farmor som hon inte ville ha och jag funderar faktiskt på att ha den imorron. Efter det har jag bara suttit hemma framför datorn. Håller på att ladda upp videorna från spelningen just nu. De på mig kommer nån dag framöver. Lägger upp de på Clara och SofiaFacebook just nu men det tar så himla lång tid så jag hinner nog inte alla idag.

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0