Spelning!

Jag vet inte om ni har förstått det men jag har ju haft sångförbud sen förra onsdagen, vilket är nästan en vecka, för att jag ska klara den här spelningen med min röst som inte riktigt håller. Det är nog den längsta tiden jag har gått utan att sjunga någonsin! Och det var inte lätt kan jag säga ;) Men nu är det iallafall dags igen :)

Var: Vilunda
När: Tisdag
För: Väsbyvälfärds årsmöte om jag inte minns fel
Med: Sohejla och Sofia
Vad: Jag tänkte sjunga mina 3 egna låtar

Eftersom att tisdagar är min långa dag i skolan så hinner jag inte hem innan repet. Det blir därför en väldigt lång dag i skolan för mig men det går nog bra. Jag hoppas bara att min röst inte sviker mig... Kan ju även passa på att säga att om jag har en spelning betyder det att man inte får komma och kolla medan om jag har en konsert så får man självklar komma :D

Önska mig lycka till!
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0