Skola igen :)


Bjuder på en bild på mig när jag va liten :) Skulle gissa på att jag är 1,5-2 nånting :P Ett geni redan då som ni kanske ser ;)

Idag började
ju skolan igen och till min stora förvåning så var jag faktiskt inte trött i morse när mamma väckte mig. Troligtvis var det bara en engångshändelse eller nått. Vi gjorde inget speciellt i skolan förutom att dansa bugg på idrotten. Det var skitkul men jag blev rätt så snurrig efter ett tag :P Som tur var så ramlade jag inte som jag gjorde en gång i 9:an (Mickan, kommer du ihåg??) hahaha! Efter skolan gick jag med Amanda till centrum en snabbis och sedan gick vi till kultur och gjorde klart idrottsuppgiften.

Stoppade nyss in min ost och skinkpaj i ugnen så snart är det matdags :D
Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Hahha ja, jag kommer ihåg! hahah <3

2011-03-08 @ 08:23:27
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0