Matte

Det första jag kommer på att skriva om är att jag fick alla rätt på matteläxförhöret idag :D Jihuu, det är andra gången i matte B haha :) Vi hade ingen idrott idag men jag, Maria och Amanda gick till hallen och tränade på våran dans som vi ska göra. Jag tror att det kommer bli riktigt bra om vi får till det :)

Efter skolan så hade jag solosång men Agneta var fortfarande sjuk så de hade ringt in en vikarie och hon va skum... Kan inte riktigt förklara varför utan man måste nog träffa henne för att fatta. Jag hoppas att Agneta är tillbaka nästa vecka för jag behöverlite tips av henne.

Under kvällen ska jag göra läxor och lägga upp videorna på mig frås spelningen som jag helt glömt bort (A)
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0