Lördagar <3


Idag gick jag upp som vanligt och fixade mig för att åka till Tewar. Precis innan jag skulle gå till bussen plockade mamma fram glass så jag var tvungen att slänga i mig lite innan jag gick. Tyvär var det sån här billig glass som inte smakar så mycket :P Var borta i stort sätt hela dagen, kom hem lagom till maten. Farmor kom och käkade här som hon brukar göra på Lördagar. Nu hade jag faktiskt tänkt lägga mig i sängen och titta på "What happens in Vegas" med min chips skål :)

Glömde nästan säga att jag plattade håret, därav bilden jag la upp. Jag tycker inte att det är så stor skillnad men det var kul att prova iallafall :) Ska få locka mammas hår nån dag ;)
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0