Lill lördag


Över exponerad? Jag vet men skit samma, det var lättare att se så här :P
Det är iallafall från mitt tyskaläxförhör som jag för övrigt fick MVG på. Tyckte att det var lite roligt att jag lyckdes skriva "Michael ger flickan till en blomma" istället för "Mickael ger flickan en blomma".

Idag var det skola (as usual) och maten var riktigt äcklig! Det smakade grönt och grönsaker (ja, mat kan smaka grönt!) På eftermiddagen hade vi företagsekonomi och jag var tvungen att redovisa själv eftersom att Matilda och Casandra inte kom. Jag har dock inget emot att redovisa och eftersom att jag har gjort nästan allt själv så gjorde det inget att de inte kom. Blir bara riktigt irriterad på att man inte hjälper till i grupparbeten...

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Agree!

2011-03-09 @ 16:31:44
URL: http://amandakuren.blogg.se/
Postat av: casandra

Skulle hjälpt till om jag vart där =) Men har ju missat alla dom lektionerna, och kommer knappast få något betyg för det arbetet i alla fall =) jag egreear också. go therese som fixade det själv i alla fall.

2011-03-10 @ 00:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0