Sommarlov! :D

Idag hade vi skolavslutning, den sista i vilunda. Vi sjöng i aulan tillsammans med kören och sedan sjöng jag och Tewar själva. Efter det gick vi till kultur och åt en supergod jordgubbstårta och kollade på en video med saker vi hade gjort under året. När allt var slut tömde jag mina skåp och sedan gick jag och Inez till Stefani. Vi kollade på en Stephen King film och den var inte så bra.. Pappa körde hem oss sen vilket var bra för jag hade otroligt mycket att bära.

Jag fick hem min ena långklänning och en vanlig tröja så jag är nöjd. Har även försökt städa lite men det har inte gått så bra :P

Igår hade vi ingen vanlig skoldag utan vi hade olika aktiviteter med 2:orna. På morgonen spelade vi brännboll och sen gjorde vi något annat. Jag var däremot inte med så mycket eftersom att jag repade med kören hela dagen. Passade också på att ta lite fler böcker från biblan som jag ska läsa i sommar. Jag har även skaffat mig årets första skavsår och det är inte så jättemysigt direkt.

Videor från idag kommer!
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0