Full rulle

Kom på att mamma bad mig göra vaniljsås men först ska jag slänga in ett snabbinlägg.

Idag har jag hunnit med mycket. I morse gick jag till min gamla skola och kollade på 9:ornas show. No fence men den va inte så bra + att den var ganska lik våran. Efter det åkte jag och tränade med Stefani och det var sjukt jobbigt! Sen cyklade jag hem och fixade mig för att ta bussen och träffa Amanda. Vi tog en långpromenad och gick en sväng i centrum. Jag provade lite grejjer men inget passade. Sa dock dra till stinsen på söndag och kolla om jag hittar bikinin i min storlek för den är jag kär i!

Jag lagade maten idag, tyvär glömde jag att ta en bild men det blev as gott. Jag gjorde kyckling och couscous (stavning?) med tzatsiki. Det ligger en matlagningstalang i släkten :)

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0