Sol, regn, sol, regn

Jag lovar att jag ska börja blogga ordentligt igen när jag kommer hem på riktigt :P

Just nu sitter jag i solen och dör av ingen anledning. Skulle lika gärna kunna gå in och käka godis med de andra men jag sitter bra här :P Jag har shoppat lite de senaste dagarna men de sakerna får ni se när jag kommer hem. Ska försöka fixa några kreta inlägg snart men jag har ingen lust. Har så mycket bilder så jag vet inte vilka som är värda att redigera :P Ni får därför inte se några bilder idag utan det kommer senare.

Saknar alla mina vänner där hemma!
Hare gött!

Kommentarer
Postat av: casandra

sv; fan då måste man ju komma =)

2011-07-31 @ 03:51:08
URL: http://kennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0