Put your hearts in the air



Just nu sitter jag och redigerar lite bilder. Tidigare har det inte funkat att öppna mina raw-bilder i mitt photoshop men efter lite sökande kom jag på felet och fixade det. Josse ville ha några bilder som jag fotade på henne så just nu sitter jag och redigerar lite nattporträtt vilket inte är det lättaste när men inte är van vid att redigera. Men, men, det får duga tills vidare. Har jag tur kanske jag kan få lite hjälp av Amanda och Stefani när de kommer hem :)

De senaste dagarna har jag varit ute och sprungit 4 km. En gång ensam och en gång med Josse. Idag valde jag däremot att vila lite eftersom att det inte är bra att träna varje dag. Annars har jag varit ute och fotat lite med Mickan och suttit inne och spelat the sims :P

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Så du ville inte ha hjälp av mig? :(

2011-07-05 @ 23:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0