Eyes

Har suttit med datorn i knät i stort sätt hela dagen och redigerat bilder till min syrra samtidigt som jag kollat på olika videor för att få lite tips om hur man gör. Tänkte att jag skulle visa 2 bilder på hennes ögon idag.

Den här bilden har jag först beskärt och sedan jobbade jag i lager för att få olika färger. Jag gjorde "bakgrunden" svartvit och sedan tog jag fram ögonfärgen. Det är alltså hennes riktiga ögonfärg på den här bilden.

Den här bilden tyckte jag blev skitcool. Här har jag också jobbat i lager och på det sättet ändrat ögonfärgen. Tog en väldigt illgrön för att det skulle synas och det blev enligt mig skithäftigt.

Jag ska snart äta och sedan måste jag ge mig ut på en springtur igen. Det börjar närma sig avresan nu och jag har inte packat. Måste göra det ikväll eller imorron så jag slipper tänka på det på fredag för då ska jag ut på äventyr och sen ska vi fira pappa.

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0