Torsdagsfilm

För det första ligger jag två dagar före så jag trodde att det var fredag igår. För det andra ligger jag en timme efter. Det kändes jättekonstigt att gå till gitarrlektionen när det faktiskt var ljust ute!

Idag fortsatte vi att jobba med vårat tema "2035" i skolan och jag måste säga att även fast jag inte vill tänka på framtiden så var det riktigt kul att "köpa hus" och räkna ut vad ens pengar går till ;)

När jag kom hem från skolan satte jag på en film som heter "Brian's song". Den var väldigt sorglig men jag har svårt att bestämma mig för om jag gillar den eller inte. Den ena killen var så störig i början av filmen så det var nästan lite jobbigt att titta på. Filmen fick mig att uppskatta mina underbara vänner och tänka på hur det skulle vara att förlora dem, vilket jag självklart inte vill!

Min mage kurrade alderles nyss så jag hoppas att maten är klar snart!
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0