Skolan

Kom hem från skolan för en stund sedan. Matte läxförhöret gick bra och jag gjorde klart min historia så jag slipper göra den idag :) Sista lektionen var idrott och det var riktigt jobbigt. Vi byggde upp en hinderbana och sedan sprang vi runt den till Super Mario musik. Leken gick ut på att samla poäng på antal varv och hur hög puls man hade. Jag känner redan att jag kommer få träningsvärk i benen och i armarna. Jag lyckades dessutom få ett brännmärkearmbågen + att jag hade sönder en blodådraknät så nu har jag en liiiiten "inre blödning" där. Skulle lika gärna kunna kalla det för blåmärke men det är så litet så det förtjänar inte att bli kallad det.

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0